Asa cum Coco Chanel a revolutionat moda feminina, Armani este cel care, in anii ’70, a rescris istoria costumului masculin. Revolta sa a fost curajoasa: designul a devenit mai liber, a pus accent pe materialele de calitate, fluide: de la lana sau bumbac moale pana la piese confectionate din in imponderabil.
Momentul Armani a influentat si moda feminina. A fost ca si cum ochii tuturor s-ar fi deschis odata cu acest statement eliberator. Rafinamentul, stilul si eleganta au intrat intr-o era flamboaianta, in care creativitatea se putea exprima, brusc, in moduri care nu-si avusesera pana atunci loc pe marile cat-walk-uri.
Power dressing
In anii ’80, versiunea lui Armani despre “power dressing” nu mai tinea de ostentatie, ci mai degraba de o seductie discreta iar luxul primea o noua definitie: hainele erau doar o parte a personalitatii umane, iar intregul era definit de o atitudine cosmopolita, estetica tinutelor tintea spre o frumusete atemporala. Valorile brandului se pastreaza pana in ziua de azi, cand creatiile Armani au aceeasi forta si acelasi prestigiu.
King Giorgio
In Italia, i se spune King Giorgio. Cel mai admirat este pentru puterea desavarsita de a diversifica si revolutiona estetica fara sa abdice de la valorile initiale: luxul insemna stil de viata, frumusete, ansamblu, detaliu si libertate. Giorgio Armani este un creator curajos, dar un om esentialmente timid, dupa cum il descriu colaboratorii sai. Prefera sa se exprime prin creatiile sale, iar inainte de showurile de moda traieste aceleasi emotii si dedica aceeasi implicare pe care le avea inca din tinerete. Timpul nu a estompat cu nimic geniul creator al lui Armani, ci i-a adus maturitate si o precizie de exprimare care il transforma intr-un zeu al fashion-ului global. Se spune ca e usor sa lucrezi pentru Armani atata timp cat crezi cu adevarat in munca ta. Titanul modei are capacitatea sa vada in sufletul oamenilor si, pe cat de dispus este sa sprijine un talent, pe atat de nemilos este cu cei care incearca sa intre in lumea modei fara sa aiba un background autentic.
Armani, barbatul
Look-ul sau iconic emana forta si grija fata de sine: cu bronzul mereu impecabil, zambetul de un alb stralucitor, cu parul argintiu atent ingrijit si cu privirea patrunzatoare a ochilor sai de un albastru cobalt, King Giorgio nu trece neobservat. De altfel, a fost intreaga sa viata un militant pentru grija de sine, de la educatie, informare pana la un corp sanatos care sa iti permita sa traiesti viata din plin. Are o admiratie puternica pentru disciplina sportivilor pe care i-a si inclus in campaniile sale. David Beckham, Serena Williams si Rafael Nadal sunt nume cu care Armani a colaborat pentru a demonstra ca frumusetea si eleganta pornesc de la un stil de viata disciplinat. Aceeasi disciplina o aplica si in imperiul sau. Iubeste provocarile, munca, atentia, creativitatea si disciplina, iar cei care au privilegiul sa fie in preajma lui Giorgio Armani admit ca acest om este o lectie de viata din care cu totii avem ce invata.
Imperiul Armani
Forbes estimeaza valoarea brandului Armani undeva la 8 miliarde de dolari. Creatorul detine hoteluri de lux, cafenele, parfumuri, cosmetice, obiecte de design interior si, evident, haine. Un Imperiu al Frumosului, care rezista in ciuda concurentei acerbe. Secretul sau sta in subjugarea unor valori care nu dispar in timp: eleganta aliniata cu confort si functionalitate, materiale dintre cele mai pretioase si o anumita aura pe care nimic nu o poate sterge: sa porti Armani este un feeling aparte, iar acest statut pe care un obiect sau o aroma ti-l poate conferi este poate secretul succesului la care viseaza orice om. Iar Hollywood-ul a reactionat imediat: multe vedete pasesc pe covorul rosu purtand tinute Armani, iar eleganta lor este incontestabila.
Cine este publicul ARMANI?
“Sa fii un barbat sau o femeie ARMANI este o chestiune de atitudine personala, un mod de a gandi si de a te comporta”, declara King Giorgio. “Ma adresez oamenilor care se simt bine in pielea lor intr-un context metropolitan, persoanelor care pot ramane ele insele indiferent de circumstante”. Probabil aceasta este legatura intre increderea in sine afisata de creator. Increderea i-a dat curajul sa propuna un design mult mai relaxat, bazat pe valoarea instrinseca a pieselor Armani. Hainele sau produsele sale cosmetice nu sunt nici masti, nici costume. Ele sunt create pentru a fi purtate si nu pentru a-si purta posesorii, valideaza ceea ce deja exista in persoana care le poarta. Giorgio Armani este un sustinator infocat al curajului. “Ori de care ori dam dovada de curaj, curajul nostru va fi rasplatit!”
Armani acum
Adaptat timpurilor prezente, dar fidel propriilor valori, Armani propune in continuare un stil de o eleganta desavarsita, relaxata. Poate si mai relaxata decat in trecut. Designul Armani actual imbina materialele pretioase cu o atitudine care merge dinspre casual spre sport fara sa piarda nimic din rafinamentul initial. De altfel, creatorul spune despre colectiile sale din 2018 ca, intr-o lumea a modei extrem de industrializate si uneori lipsita de creativitate, pariul sau personal sta in acest blend fascinant de sport si formal: un stil nou, fresh si o semnatura cat un Imperiu: ARMANI.
Descopera selectia SOLE de produse ARMANI si bucura-te de happy shopping cu rafinament.