Contul Sole iti aduce o multime de bucurii:
1. E mai usor sa finalizezi orice comanda.
2. Poti salva in favorite lucrurile care iti plac.
3. Ai posibilitatea de a crea propriile colectii.
4. Intri intr-o comunitate de iubitori ai frumosului.
5. Intri automat in programul de loialitate CashBack
6. Ai posibilitatea de a te inscrie in Programul partener
Profilul contine: numele tau de utilizator, poza de profil si un scurt bio care descrie ce te pasioneaza. Profilul este partea publica a contului tau, cea pe care o vad si ceilalti utilizatori din comunitatea Sole. Restul informatiilor salvate in contul tau sunt private.
Colectiile grupeaza produse din favorite in liste noi pe care le poti face publice. Devii o sursa de inspiratie in comunitatea noastra. Daca nu stii cu ce sa incepi, uite cateva idei de la noi: trusa de machiaj, parfumuri favorite, senzatii florale, simply red, genti iubite, vacanta de vis, vara la mare, white dream si tot ce iti mai poti imagina.
Cel mai usor este sa anulezi comanda direct din contul tau Sole. La sectiunea “Comenzi”, daca apesi pe “Detalii”, sub toate informatiile legate de comanda ai butonul “Anuleaza comanda”. Apasa-l si comanda e gata anulata. Daca nu te descurci, ne poti trimite un e-mail la info@sole.ro.
Termenul de expediere este cel afisat in pagina produsului in momentul cumpararii. Expedierea este atunci cand coletul pleaca de la noi din depozit. Odata ce expediem coletul, puterea sta in mainile curierului. Te tinem la curent in timp real privind statusul comenzii in contul tau Sole, la sectiunea Comenzi > Detalii.
Cat costa livrarea?
Taxa de livrare este de 19,90 lei cu TVA inclus. Pentru cumparaturi de minim 150 de lei, transportul este gratuit.
Poti plati comanda online prin card bancar, cash la livrare, prin transfer bancar, sau in rate prin intermediul unei banci partenere.
Ceasurile, ochelarii de soare si aparatele electrice de ingrijire personala au garantie standard de 24 de luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice. Husele de telefon, castile audio si accesoriile de ingrijire personala au garantie standard de 6 luni. Pentru genti, garantia este de o luna. Produsele consumabile vin fara garantie, au termen de valabilitate.
Daca ai o problema, se rezolva in 3 pasi simpli:
1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea “Trimite in service”. Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.
2. Cererea e procesata iar un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru reparatie.
3. Dupa reparatie il primesti inapoi acasa tot prin curier rapid. Costul transportului si reparatiei pentru produsele in garantie este acoperit de noi.
E ok sa te razgandesti. Ai la dispozitie 30 de zile pentru a returna produsul. In primele 14 zile completezi cererea de retur si mai departe te ajuta partenerul nostru Service Return, caruia i-am dat in grija partea de retur. Daca te gandesti sa returnezi produsul, nu il utiliza. Pastreaza intacte ambalajul original, etichetele si accesoriile produsului, certificatul de garantie si alte documente pe care le-ai primit la cumparare.
La cumparaturile online, poti returna orice produs daca este nefolosit. Poti returna si produse consumabile precum parfumuri, machiaj si ingrijire personala daca sunt sigilate.
Da, sigur.
Returul se rezolva in 3 pasi simpli:
1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea "Returneaza un produs". Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.
2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru validarea returului.
3. Dupa receptia coletului, primesti o confirmare de la Service Return si, daca totul este in regula, banii inapoi.
Produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare: cutia sa nu fie deteriorata sau incompleta, produsele si componentele sale sa nu aiba urme de folosire, iar coletul sa fie insotit de copia documentului de achizitie si/sau garantie in original (documentele le regasesti in contul tau de client).
In maxim 14 zile de la data la care primim returul.
Platesti in numerar curierului atunci cand iti livreaza produsele. Acesta iti elibereaza o dovada a incasarii sumei care tine loc de chitanta fiscala.
Plata prin transfer bancar
Daca doresti sa achiti contravaloarea produselor comandate prin ordin de plata, imediat dupa finalizarea comenzii esti redirectionat in pagina partenerilor nostri GECAD ePayment International SA autorizati de catre compania noastra, unde iti apare un aviz de plata, in baza caruia tu sa poti plati cu ordin de plata.
Daca doresti sa achiti contravaloarea produselor comandate prin ordin de plata, imediat dupa finalizarea comenzii esti redirectionat in pagina partenerilor nostri GECAD ePayment International SA autorizati de catre compania noastra, unde iti apare un aviz de plata, in baza caruia tu sa poti plati cu ordin de plata.
Partenerii nostri pentru plata in rate sunt: BRD Finance, Card Avantaj, Alphabank, Garanti Bank si StarBT. In functie de program, alegi numarul de rate care iti convine. Fiecare program de finantare are propriile conditii stabilite de banca.