Termeni si conditii

BUN VENIT LA SOLE!

Iti multumim ca ai ales produsele si serviciile noastre. Acestea iti sunt oferite de SOLE, cu sediul in B-dul Bucuresti nr.118, Baia Mare, Judet Maramures, Romania.

Prin utilizarea magazinului nostru virtual, esti de acord cu Termenii si conditiile si politica noastra de confidentialitate. Te rugam sa ii citesti cu atentie. Informarea ta cu privire la Termenii si conditiile noastre va preceda orice act sau fapt de natura sa determine obligatii pentru partile contractante.

Produsele si serviciile noastre sunt variate si, prin urmare, este posibil ca uneori sa se aplice Termeni si conditii suplimentare.

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii oferite  prin intermediul magazinului virtual www.sole.ro, sub brandul SOLE, cu denumirea SOLE, numita in continuare Vanzator, avand Codul Unic de Inregistrare: RO 31030818.

 

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Tot continutul site-ului Sole - imagini, video, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Sole si a furnizorilor nostri si este aparat de Legea Dreptului de Autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Trebuie sa intelegi dreptul de proprietate intelelectuala si  nu dezvalui unei terte parti sau sa faci publice nici una din informarile primite de la Sole. Folosirea fara acordul scris al Sole a oricaror dintre elementele enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

De asemenea, sigla Sole este marca inregistrata si beneficiaza de protectia legislatiei in vigoare.

 

  1. PROTEJAREA CONFIDENTIALITATII SI PUBLICITATII

Vrem sa-ti explicam modul in care Sole trateaza datele tale cu caracter personal. Prin utilizarea site-ului nostru, esti de acord ca putem utiliza datele respective conform politicii noastre de confidentialitate.

Informatiile de orice natura pe care ni le furnizezi vor ramane in proprietatea noastra. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul tau scris si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Mesajele noastre sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de noi, cei de la Sole. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite si nici furnizate altor parti.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, ne dai acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. De asemenea, esti de acord ca putem utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ai trimis prin intermediul site-ului www.sole.ro. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date Sole, ne oferi consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti:

-furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii;

- agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru;

- alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.

Intelegerea dreptului de protejare a confidentialitatii presupune ca nu vei face nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti cu privire la comanda, fara consimtamantul prealabil scris al Sole. In caz contrar, ne rezervam dreptul de actiona in instanta.

SOLE are incheiate parteneriate in vederea oferirii produselor comercializate pe site prin intermediul finantarii bancare (credite).

In acest sens, in acord cu Regulamentul 679/2016, prin completarea formularului existent pe  site cu datele tale personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, iti dai expres consimtamantul prelucrarii acestor date de catre Sole. Totodata, iti exprimi expres consimtamantul pentru ca si persoanele juridice/ institutiile financiar-bancare, cu care Sole are incheiate parteneriate in vederea oferirii de produse de credit, sa prelucreze aceste date in evidentele proprii in vederea efectuarii analizei de credit si sa le transmita, in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele tauin baza de date a Biroului de Credit, conditie esentiala in realizarea analizei financiare in vederea acordarii facilitatii de credit.

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Baia Mare, str. Ferastraului nr. 28-30 jud. Maramures,  in atentia SOLE,  poti sa-ti exerciti dreptul de acces la date, dreptul de opozitie precum si dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

-  rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform cu Regulamentul 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

-  transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conform cu Regulamentul 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

-  notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

 

  1. ACCESUL LA INFORMATIILE DE PE SITE

Sole iti garanteaza acces limitat, in interes personal, si nu confera drepturile de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul Sole in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Sole, fara acordul prealabil scris al nostru.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul Sole va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

Pentru a beneficia de unele servicii, poate fi necesara crearea unui cont pe site-ul www.sole.ro. Iti recomandam sa-ti pastreazi parola confidentiala daca vrei sa-ti protejezi contul. Intreaga responsabilitate pentru activitatea care are loc in sau prin intermediul contului tau iti apartine.

Sole.ro nu vinde produse care sa fie cumparate de catre minori. Sole.ro poate vinde sau incasa contravaloarea unor produse destinate minorilor, dar achizitionate de catre un adult. Minorii pot accesa acest site doar sub supravegherea unui parinte sau a tutorelui legal.

Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora, prin utilizarea abuziva si/sau frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informatii in vederea comercializarii lor, blocarea accesului etc. vor fi pedepsite conform legii.

Toate solicitarile/sesizarile se transmit in scris, la adresa de email info@sole.ro. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore lucratoare.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

In momentul in care plasezi o comanda electronica sau telefonica pe site-ul nostru, esti de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care ne prelucram operatiunile.

Comanda ta trebuie sa contina trei documente, si anume :

  1. Comanda (include mentiuni clare asupra datelor de livrare si facturare) plus conditiile sale specifice;
  2. Specificatiile (observatiile) tale - acolo unde este cazul;
  3. Acceptare Termeni si conditii.

La plasarea unei comenzi, te rugam sa verifici cu atentie daca ceea ce comanzi este ceea ce iti doresti. Nu ne asumam responsabilitatea datelor oferite gresit, nici in cazul unei comenzi electronice, nici in cazul unei comezi telefonice (exemplu: cod de produs oferit gresit sau date de facturare si livrare oferite eronat).

Atunci cand confirmam o comanda, acest lucru implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Momentul incheierii contractului il constituie momentul confirmarii de catre noi  a  comenzii, telefonic sau electronic (e-mail). Confirmarea comenzii se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Sole catre tine, fara a necesita o confirmare de primire de partea noastra, si este urmata de trimiterea unui mesaj text  (SMS)  in care vei fi informat cu privire la intervalul livrarii si valoarea produselor comandate.

Nu consideram, in niciun moment, o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.  Prin comanda neconfirmata se intelege:

-  transmiterea  unor informari de tip e-mail prin care esti informat ca, comanda ta a fost receptionata, urmand sa  verificam disponibilitatea produsului comandat in stoc precum si celelalte conditii de incheiere a contractului,  confirmarea respectiv  finalizarea vanzarii urmand sa o realizam  numai prin emiterea facturii fiscale si expedierea produsului,

- transmiterea de mesaje text  (SMS)  in care esti anuntat  de programarea comenzii tale pentru livrare in cel mai scurt timp, in situatia in care aceasta va fi confirmata.

Acceptarea Comenzii de catre noi se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Sole catre tine, fara a necesita o confirmare de primire din partea noastra. De asemenea, nu consideram, in niciun moment, o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail) si constituie momentul incheierii contractului.

Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Sole sau un furnizor al acestuia.

Dreptul de retragere din contract in 14 zile

Conform art. 9 din OUG 34/2014, poti renunta la orice produs achizitionat online si care nu corespunde dorintelor sau asteptarilor tale, in termen de 14 zile calendaristice , fara sa justifici sau sa motivezi aceasta alegere. Pentru a beneficia de aceasta modalitate de denuntare unilaterala a contractului, restituirea Produsului trebuie sa se faca exact in starea in care l-ai primit si sa fie insotit de toate accesoriile si documentele aflate in pachetul de livrare. Iti vom restitui pretul achitat pe produs in maximum 14 zile de la data la care am primit  Produsul in depozit, incontul bancar pe care ni l-ai indicat. Cheltuielile ocazionate cu trimiterea Produsului, in cazul denuntarii unilaterale a contractului, cad, conform legii, in sarcina ta. Costul transportului se retine din valoarea pe care o primesti inapoi si este in valoare de 49.9 lei.

Esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Profesionistii nu beneficeaza de dreptul de retur in 14 zile (*profesionist = orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza în cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale în legatura cu contractele care intra sub incidenta ordonantei de urgenta nr 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza în acelasi scop, în numele sau pe seama acesteia)

Produsele cumparate cu vouchere / gift card se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte.

-Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si poti sa-l refolosesti.

- Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, acesta nu mai poate fi folosit.

- Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o.

- Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, acesta nu mai putea fi folosit.

Retur in 30 de zile

Serviciul Retur 30 zile Sole nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine extra, in completarea lui, in beneficiul clientilor Sole. Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionare sa returnezi produsul si sa iti recuperezi banii, te ajuta partenerul nostru, Service Return.

Conditii pentru returul extra ale produselor vandute de Sole

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu se accepta produsele care au urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, parti din ambalaj, ambalaj incomplet sau deteriorat. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat. Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.

Pentru motive justificate, Sole isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care consideram ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Sole.


  1. RASPUNDEREA NOASTRA PENTRU PRODUSE SI SERVICII

Produsele si serviciile noastre sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. Nu se ofera nicio garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Asadar, esti de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propria raspundere.

Imaginile publicate pe site-ul nostru au titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). Atat noi, cat si furnizorii nostri, ne rezervam dreptul sa modificam specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.  Nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site-ul Sole, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci.

Toate produsele sunt insotite de factura si/sau certificatul de garantie original emis de Sole, prin calitatea sa de importator direct, documente care se regasesc exclusiv in contul tau, dupa finalizarea comenzii. In cazul anumitor produse, factura se emite conform Regimului marjei - bunuri sh conform art. 312 din Codul Fiscal, respectiv TVA-ul este inclus si se aplica la marja de profit. Valoarea maxima a daunelor pe care putem sa ti le platim, in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumei incasate conform facturii emise. 

Toate promotiile afisate si descrise pe site sunt valabile numai in conditiile descrise odata cu anuntarea promotiei si in limita stocurilor disponibile.

 Urmare a faptului ca in cadrul vanzarilor online mai multi consumatori pot sa plaseze simultan comanda pentru un produs, pana la momentul procesarii tuturor comenzilor plasate, este posibil ca statusul  produsului comandat de tine sa sufere modificari si  acesta   sa nu se mai regaseasca in stocul nostru fizic.

Te vom anunta despre acest aspect  in cel mai scurt timp, cu consecinta directa a considerarii comenzii tale ca fiind doar o etapa premergatoare incheierii contractului de vanzare cumparare, respectiv  anularea acesteia cu  rambursarea sumelor achitate, daca este cazul.

*Continutul pachetului poate sa difere in functie de lot.

Toate conditiile de utilizare ale Programului de loialitate CashBack se regasesc aici.

 

  1. RASPUNDEREA PENTRU PRETURI

Preturile prezentate includ TVA (19%), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pentru produsele aduse pe comanda, exista posibilitatea ca preturile sa fie schimbate si ne asumam acest drept. Pretul produselor aduse la comanda poate fi influentat de cursul valutar sau de alte taxe si accize.  Este posibil ca stocul sa se modifice intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, iar din acest motiv anumite produse pot sa nu fie disponibile.  Preturile sunt valabile doua zile de la data inregistrarii comenzii, in limita stocului disponibil. In cazul oricarui produs care nu are pret (are afisat pret zero), se subintelege ca nu este de vanzare, asta deoarece nu este in stocul societatii. Pentru erorile de pret ce tin in totalitate de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. In acest caz, Sole poate sa-si rezerve dreptul de a refuza onorarea comenzii si livrarea produsului, dacă eroare de pret, ce tine de sistemul tehnic, este disproportionată in raport de pretul real al produsului. In acest sens, art. 1665 alin 2 din Codul Civil precizeaza ca, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la vanzare.`

In anumite cazuri, mai exact pentru produsele din categoria echipamentelor electrice si electronice (EEE), in conformitate cu prevederile HG 448/2005, pe langa pretul produsului, se percepe si Timbru Verde. Aceasta taxa nu depinde de noi si reprezinta partea din pretul echipamentului electric sau electronic destinata acoperirii costurilor procesului de colectare si reciclare a deseurilor EEE. Valoarea timbrului verde este de  1,20 (TVA inclus) pentru ceasuri, bratari, ochelari inteligenti . Valoarea timbrului verde se achita individual pentru fiecare produs care face parte din categoriile mai sus mentionate si se factureaza separat de pretul produsului.

Procentajul de reducere afișat pe pagina produsului este rotunjit în sus pentru a nu fi afișată o fracție. Vă rugăm să rețineți acest lucru atunci când evaluați discountul.

Preturile produselor sunt actualizate constant, in functie de oferta furnizorului nostru. Acestea pot fi actualizate inclusiv in cosul de cumparaturi, inainte de a finaliza comanda.

 

  1. RASPUNDEREA PENTRU LIVRARE

Termenul estimativ pe care ti-l comunicam pentru livrarea anumitor produse si care de altfel este afisat o data cu prezentarea respectivelor produse, se refera exclusiv la zile lucratoare.

Livrarea produselor noastre are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania. Inainte de a va fi onorata o comanda plasata pe site-ul nostru, esti notificat in scris sau telefonic pentru confirmarea comenzii.

Costurile de transport vor fi suportate in totalitate de tine, cu exceptia cazurilor in care pe site sunt afisate promotii prin care se anunta transport gratuit.

Livrarea gratuita sau preturile de livrare comunicate sunt valabile doar pentru livrarile efectuate in raza de acoperire a FanCourier si Cargus. 

periri se pot percepe taxe de transport aditionale care insa nu pot fi stabilite si comunicate anticipat, in cuprinsul  promotiilor, cuantumul acestora depinzand de distanta (km) dintre localitatile aflate in raza de acoperire a societatilor de curierat si localitatea pe care o indici pentru a-ti fi livrata comanda.

De asemenea, exista cazuri exceptionale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de Sole. Acestea includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii din Romania. Toate aceste situatii ne permit sa intarziem sau sa anulam livrari ale produselor pe care le-ai comandat.

Inainte de fiecare livrare, vei fi contactat de catre curier. In cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord si in conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni inca o data, dupa ce a restabilit contactul cu tine. Daca coletul nu va fi ridicat in termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul Sole. In cazul refuzului unui colet livrat de catre Sole, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, esti de acord sa achiti in avans urmatoarea comanda, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare afisat pe site va fi decalat in cazul sarbatorilor legale.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor concomitent cu fotografierea coletului in vederea dovedirii starii acestuia si intocmirea unui proces verbal impreuna cu reprezentantul societatii de curierat, proces verbal in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

  1. RASPUNDEREA PENTRU PRODUSE AFLATE IN CATEGORIA "PRECOMANDA"

Produsele din oferta Sole care au specificat textul "Precomanda" se pot achizitiona doar prin achitarea integrala in avans a produsului, prin card bancar.

Termenele de livrare pentru aceste produse(comunicate de catre consultatii  nostri de vanzari, telefonic sau prin e-mail) pot suferi uneori modificari in functie de numarul comenzilor inregistrate si posibilitatile noastre de achizitionare si livrare a Produsului.

Prin plasarea unei comenzi pentru un produs din aceasta categorie, intelegi si esti de acord cu termenul de livrare astfel stabilit.   

 Onorarea comenzilor pentru produsele aflate la precomanda se efectueaza doar in ordinea inregistrarii platii in conturile Sole si nu a lansarii comenzilor, in acord cu termenele specificate mai sus.

Esti indreptatit sa renunti oricand la o comanda inregistrata pentru un produs aflat la precomanda, cu posibilitatea de restituire a sumei transferate catre noi. Renuntarea la comanda se face printr-o notificare trimisa catre noi prin e-mail sau in scris. Ne rezervam dreptul de a anula in orice moment o precomanda inregistrata, printr-o notificare pe care ti-o trimitem telefonic sau prin e-mail. In acest caz, iti vom restitui plata efectuata in avans in cel mai scurt timp posibil.

Sole nu este raspunzatoare pentru comisioanele suplimentare inregistrate si achitate la momentul si in legatura cu plata efectuata sau ulterior acestei date.

 

  1. OBLIGATIILE LEGATE DE PRODUSELE PRIMITE CU TITLUL DE "CADOU"

Produsele cu titlu de “cadou”, livrate de catre Sole, sunt oferite ca o metoda de recompensare pentru comanda efectuata pe site-ul nostru.

In momentul in care ai plasat o comanda pe site-ul nostru, ai luat la cunostinta si recunosti ca produsul oferit de catre Sole cu titlul de „cadou” reprezinta un motiv determinant pentru plasarea unei comenzi pe site-ul vanzatorului. In acelasi timp, te obligi ca, in situatia in care doresti sa returnezi produsul achizitionat, sa returnezi si produsul primit cu titlu de "cadou", in aceeasi stare in care l-ai receptionat.

In situatia in care returnezi produsul achizitionat si optezi pentru restituirea sumei achitate, dar nu returnezi si produsul oferit cu titlul de "cadou", Sole este indreptatit sa retina din suma pe care ti-o returneaza contravaloarea produsului oferit cu titlu de "cadou", la valoarea avizata pe factura de achizitie.

In cazul in care alegi sa platesti online, integral, cu card bancar, ai posibilitatea de a alege un cadou din cele mentionate in cosul de cumparaturi.

  1. OBLIGATIILE LEGATE DE VOUCHERELE PRIMITE CU TITLUL “VOUCHER CADOU”

Voucherele oferite de catre Sole cu titlul “Voucher cadou” sunt oferite ca o metoda de recompensare pentru comanda efectuata pe website-ul nostru.

In momentul in care plasezi o comanda pe site-ul nostru, iei la cunostinta si recunosti ca voucherul oferit de catre Sole cu titlul de “Voucher cadou” reprezinta un motiv determinant pentru plasarea unei comenzi pe site-ul vanzatorului si te obligi, in situatia in care refuzi coletul sau anulezi comanda, sa renunti la utilizarea voucher-ului primit prin email, acesta fiind declarat nul.

Voucherul Cadou Sole este un cupon cu valoare emis de Sole.ro si poate fi utilizat exclusiv pentru comenzi online pe site-ul www.sole.ro.

Voucherul Cadou da dreptul detinatorului la beneficiile inscriptionate pe el, in conditiile si cu restrictiile mentionate explicit in e-mailul receptionat odata cu acesta.

Seria voucherului cadou este valabila pentru o singura comanda, la care vei obtine pe loc o reducere egala cu valoarea voucherului.

Voucherele cadou nu se cumuleaza.

 

  1. RASPUNDEREA PENTRU PLATA

Plata produselor comandate se poate efectua in avans, prin mijloace bancare sau la livrarea produselor. Sole isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata sau card bancar. Dovada platii trebuie trimisa catre noi la adresa de e-mail comenzi@Sole.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Sole.

De asemenea, plata produselor se poate efectua si online, cu card de credit. Incasarile prin card online se fac folosind serviciile unei terte companii care asigura pe deplin securitatea tranzactiilor tale.

 

  1. RASPUNDEREA PENTRU GARANTIA PRODUSELOR

Produsele cumparate prin intermediul site-ului Sole beneficiaza de garantia oferita de partenerul nostru Service Return, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Garantia este disponibila in contul tau, creat in momentul inregistrarii comenzii.

Pentru Garantia Service Return primesti gratuit serviciul „PickUp si Return”.

Garantia Express este un produs comercial distinct si optional, reprezentand o garantie conventionala ce extinde garantia legala a produsului cu perioada mentionata in fiecare certificat. Garantia Express intra in vigoare imediat dupa expirarea termenului legal de garantie oferita de catre producator.

Garantia Express se adreseaza strict clientilor care achizitioneaza (de pe site-ul Sole sau din magazinele Sole) produse care fac obiectul garantiei. Odata aleasa optiunea Garantiei Express, la achizitionarea produselor clientul va primi, pe langa certificatul de garantie obligatorie, si un certificat de garantie conventionala de care se va folosi la fiecare solicitare service.

Costul Garantiei Express este specificat pentru fiecare produs pe site-ul Sole sau in magazinele Sole, atat timp cat acest produs face parte din categoria acelora care beneficiza de garantia extinsa. Garantia Express se factureaza ca si produs distinct si se achita optional si individual pentru fiecare produs achizitionat.

In cazul defectiunilor aparute dupa intrarea in vigoare a acestei garantii extinse, clientul va trimite produsul care face obiectul garantiei catre Service Return, folosind platforma online Service Return, special dedicata clientilor. Procedura de solutionare a Garantiei Express respecta intocmai conditiile in care se deruleaza procedura de solutionare garantiei initiale obligatorie.

Termenii Garantiei Express sunt cei prevazuti in cuprinsul certificatului de garantie conventionala si, prin urmare, asumati de catre cumparator/client la momentul achizitiei.

Daca in decursul a 7 zile de la expedierea coletului cu un produs reparat, acesta nu este receptionat de catre client, conform termenilor si conditiilor FanCourier coletul este returnat catre expeditor. Din momentul in care este preluat in centrul de receptie Service Return, ai la dispozitie 15 zile sa soliciti o noua livrare. In caz contrar, produsul intra in proprietatea SOLE. De asemenea, se percepe o taxa de depozitare de 1 euro(fara TVA)/ zi.

In conformitate cu art. 1716 din Noul Cod Civil, persoanele juridice care achizitioneaza produse prin intermediul site-ului Sole, beneficiaza de o Garantie de 12 luni pentru buna functionare a produsului.

 

  1. RESPONSABILITATEA PENTRU COMENTARIILE UTILIZATORILOR

Pe site-ul Sole, poti sa scrii comentarii la adresa noastra si a produselor pe care le oferim. Aceste comentarii pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. Sole isi rezerva dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contin virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

Sole nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligat sa plateasca niciun fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decat cele legate de procesul de cumparare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii Sole si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a le distribui oriunde in lume, prin orice mijloc.

Atunci cand ne transmiti un continut pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, garantezi ca ai toate drepturile asupra continutului si ca, prin folosirea acestui continut, nu cauzezi prejudicii altor persoane. Sole nu isi asuma nicio responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.

 

  1. RESPONSABILITATEA PENTRU LINKURI CATRE ALTE SITE-URI, SERVER, BROWSER

Site-ul Sole este gazduit de serverele unei terte firme. Din acest motiv, Sole nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site, indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari. De asemenea, Sole nu va putea fi facut raspunzator pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului Sole.

Sole nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legaturi de pe site-ul Sole. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

 

  1. LITIGII SI DISPOZITI FINALE

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Sole sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document se va solutiona pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre Client. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza judetului Maramures. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri, odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.