Am auzit de Victoria’s Secret, avem ceva frumos in sertarul cu lenjerie de la acest brand gigant, iar produsele de beauty care ii poarta logo-ul sunt cel putin la fel de seducatoare ca piesele de lenjerie intima. Parfumuri senzuale, geluri de dus cu aroma rupta din povesti... Totul despre Victoria’s Secret emana dragoste, flirt si incredere in sine.
Afla sapte lucruri fun pe care, poate, nu le stiai despre brandul care ne cucereste de la prima vedere.
1. Fondatorul brandului si-a propus sa transforme cumparaturile de lenjerie intr-o experienta mai placuta
Roy Raymond, fondatorul brandului, a avut ideea sa infiinteze Victoria’s Secret dupa ce a fost la shopping. Dorea sa cumpere un cadou pentru sotia sa si s-a gandit la un set de lenjerie intima. „M-am trezit in mijlocul unui raion plin de halate de frotir si de camasi de noapte inflorate din nylon“, declara acesta. In plus, a avut senzatia ca vanzatoarele il tratau ca pe un intrus. In consecinta, in 1977, in Palo Alto, s-a deschis primul magazin Victoria’s Secret, dedicat in totlaitate lenjeriei intime si cu o atmosfera mult mai relaxata, in care sa se simta in largul lor si cumparatorii de sex masculin.
2. De fapt, nu exista nicio „Victoria”
Raymond a ales numele fara sa aiba pe cineva anume in minte. Numele „Victoria” a fost ales pur si simplu pentru ca se potrivea cu interiorul primului magazin, cu un design vitorian: lemn inchis la culoare, covoare orientale pretioase si draperii din matase. Un rafinament afisat care a prins repede la public, iar Raymond si sotia sa, Gaye (nu Victoria!) au continuat sa deschida noi magazine si au lansat inclusiv un catalog de produse distribuit in cutiile postale.
3. Avea un sediu... fals!
Pentru a mentine imaginea cu aer de eleganta britanica, sotii Raymond s-au gandit ca ar fi de bonton sa treaca pe cataloagele printate adresa „Strada Margaret nr. 10, Londra". Chiar daca, intre noi fie vorba, sediul real se afla intr-o locatie ceva mai putin fastuoasa in orasul Columbus din statul Ohio.
4. Azi, compania este detinuta de o legenda a lumii business
Lantul de magazine a fost cumparat in 1982 de catre Leslie “Les” Wexner, contra sumei de 1 milion de dolari. Acesta si-a cladit imperiul in industria de retail cand a fondat The Limited. Magazinele sale vindeau tricouri basic si pantaloni, insa cu un succes nebun. Intre timp, magnatul a vandut The Limited, insa companiile Victoria’s Secret si Bath&Body Works, alaturi de celelalte business-uri, i-au asigurat o cifra de afaceri estimata la aproape 12 milioane de dolari.
5. Victoria’s Secret domina piata
Niciun alt brand de lenjerie nu a reusit sa se apropie de performanta Victoria's Secret, care domina 40% din vanzarile pe lenjerie si are doar in Statele Unite peste 1000 de magazine unde inca se fac cozi imense cand se anunta reduceri. Magazine, insa, sunt in toata lumea. Au existat mici probleme in Qatar, unde s-au nascut controverse din cauza unor produse care ar fi intrat in contradictie cu valorile, traditiile si obiceiurile conservatoare ale tarii.
6. Unii fani au luat lucrurile cam prea in serios
Compania a fost nevoita sa „divorteze” de Amy Thompson, o fana inraita a brandului. Aceasta locuieste in Wisconsin si a primit ordin judecatoresc de restrictie: nu mai are voie sa faca shopping in niciun magazin Victoria’s Secre dupa ce a achizitionat lucruri in valoare de 7000 de dolari pe care le-a returnat, a incercat sa foloseasca si cupoane fake de reduceri, a revandut marfuri in valoare de 200.000 de dolari si a amenintat cu bataia un angajat al companiei. Dragostea sa pentru Victoria’s Secret s-a transformat intr-o obsesie reala si brandul a luat masuri pentru a se proteja.
7. Este o rampa de lansare importanta
De-a lungul anilor, compania Victoria’s Secret a propulsat mai multe modele spre o cariera de mega succes. Numai in 2014, 16 modele care au urcat pe podium pentru brand au ajuns pe lista Forbes a celor mai bine platite modele din lume. Victoris’s Secret a recrutat „ingeri” de pe toate continentele, mai putin Antarctica.
Pe Sole gasesti selectia de produse Victoria’s Secret care te va face sa te simti sexy si invingatoare. In fiecare dimineata la dus, da-ti un boost de incredere cu gelurile cu arome seducatoare si poarta parfumurile semnatura ale acestui brand iconic pe care il adoram!