De la Chanel la Dior, cand o casa de moda isi extinde portofoliul spre industria de beauty, este dovada ca un imperiu este pe cale sa se nasca. Un imperiu al luxului si al creatiilor care sunt mai mult decat produse pur si simplu. Fiecare parfum, caci despre ele vorbim acum, va purta valorile brandului, se va ridica la inaltime si va deveni un proces de creatie memorabil, de la aroma gandita de parfumieri profesionisti de top pana la designul care ramane in concordanta cu ceea ce exprima numele celebru care va fi scris pe sticluta pretioasa.
Rezultatele sunt fabuloase: avem acum parfumuri care ne duc cu gandul la istoria din spatele lor si ne ajuta sa intelegem mai bine ideea de luxury brand. Nu este doar despre pret sau despre rezistenta parfumului. Nici doar despre siajul complex sau despre calitatea ingredientelor. Este SI despre starea pe care o transmit si despre sansa de a intelege filozofia din spatele unora dintre cele mai iconice branduri din lume.
TOM FORD
Obsesia lui Tom Ford pentru beauty era evidenta inca de cand colabora cu Gucci. Atentia la detaliile de makeup pentru fiecare manechin arata cat de important este ca o haina sa fie parte dintr-un stil de viata si toate acestea sa fie corect reflectate de imaginea de ansamblu. Aromele lui Tom Ford sunt senzuale, puternice, actuale. Daca inca nu ai mirosit parfumurile Tom Ford, fa-ti acest cadou si descopera cum o aroma poate sa cuprinda atat de mult. Ai sa descoperi ca niciun ingredient nu este ales intamplator, iar sticlutele cu design fabulos capteaza o potiune magica. Te poarta in lumi perfecte, iti creeaza imaginea mentala a unei stari de beatitudine pe care o alegi sa te reprezinte. Orhidee, dulceata de frisca, vanilie sau ambra misterioasa. Totul se imbina in arome iconice pretioase pe care le adoram si pentru povestea pe care o spun, si pentru povestea pe care o ascund.
DONNA KARAN NEW YORK
Haine, pantofi, genti, parfumuri. Toate poarta emblema designerului american si ne fascineaza pentru ca sunt impregnate de nebunia si libertatea pe care le simti cand pasesti pe strazile din New York. Donna Karan este o vizionara atat de bine ancorata la romantismul modern. Parfumurile ei au ceva dinamic care te duce cu gandul la rush hours, dar aduc si visarea care ne tine sufletul pe jar. Sunt arome care exprima libertate, eliberare, personalitate, veselie si nostalgie. Dar, la fel ca hainele sau accesoriile DKNY, principala marca a parfumurilor sale este OPTIMISMUL. O putere extraordinara de a percepe realitatea in mod obiectiv si de a descoperi intotdeauna partea plina a paharului. Sunt arome delicioase si intotdeauna vesele, energice indiferent daca vorbim despre parfumurile feminine sau masculine.
CHRISTIAN DIOR
Celebrul designer si artist a avut, in copilarie, de luptat cu parintii sai care isi doreau sa studieze stiintele politice. Pe de alta parte, tanarul Christian Dior se simtea mai degraba atras de arhitectura. Pasiunea sa pentru forme geometrice s-a transpus in creatiile vestimentare cu un design extrem de ingrijit si de calculat. Simtul proportiilor le-a pus pe jar pe feministele din Paris, care considerau ca Dior semneaza corsete imposibile si ca obliga femeile sa aiba o silueta impecabila. Pe de alta parte, acestea au gasit in creatiile Chanel ceea ce cautau, in timp ce Dior a ramas consecvent in a pune in valoare formele feminine si silueta clepsidra. Pretiozitatea lui Dior se transpune in toate parfumurile care poarta monograma acestui brand luxury: sunt arome intense, iconice, elegante si incantatoare, cu personalitate imposibil de confundat.
ALFRED SUNG
Nascut in Shanghai, designerul chinez marturiseste ca “designul este o cautare de-o viata si o mare pasiune. Hainele mele nu au varsta”. Creatiile lui Sung sunt, intr-adevar, atemporale si inspirate din marile orase fashion ale lumii: Paris, New York, Toronto si Hong Kong. Numele lui Alfred Sung a devenit, in timp, sinonim cu aceasta creativitate complexa: linii curate, clasice, elegante, cu o filozofie estetica unica. Parfumurile sale ilustreaza perfect creatiile acestui designer: au o prospetime care ne duce cu gandul la geometria feminina a kimonoului, a artei origami. Influenta asiatica se simte din ceaiul verde, aroma campurilor de orez sau fragilitatea florii de nufar. Accentele citrice sunt prezente, de asemena, pe langa notele lemnoase cu care Sung isi incheie de multe ori creatiile olfactive. Sunt parfumuri speciale pe care le vei purta cu mare placere si fascinatie.
GIVENCHY
Hubert de Givenchy este unul dintre cei mai inovativi designeri ai lumii. A desenat si creat rochita neagra pe care Audrey Hepburn a purtat-o in “Breakfast at Tiffany’s” si care a dovedit ca “little black dress” este un cod imbatabil al elegantei feminine. De altfel, prima sa colectie de parfumuri a creat-o special pentru actrita care i-a fost muza de-a lungul vietii, iar imaginea acestei femei uimitoare a inspirat si principalele note ale parfumurilor Givenchy. Nu sunt niciodata arome simple sau lipsite de eleganta. Au o nota comuna care ne duce cu gandul la noblete si rafinament, o dulceata suava si forta de a exprima. Parfumurile masculine Givenchy readuc in actualitate ideea de gentleman, de politete si de cavalerism. Note orientale, florale, condimentate insotesc aromele Givenchy pentru a ne da eleganta care marcheaza creatiile unui designer de geniu.
Sole este destinatia ta preferata de happy shopping!