Cand doua branduri atat de importante si de longevive pe piata internationala a modei fuzioneaza, nu se poate sa iasa altceva decat o afacere cu adevarat spectaculoasa. Desi cele doua branduri se adreseaza catre doua segmente diferite de clienti, acest lucru nu va face altceva decat sa diversifice practic gama de produse a brandului Michael Kors.
Michael Kors a cumparat brandul de pantofi Jimmy Choo cu fabuloasa suma de 1.2 miliarde de dolari, un pret care i-a uimit pana si pe cei mai priceputi analisti din domeniul financiar. Jimmy Choo este un brand care, in cei peste 21 de ani de existenta, a strans o multime de fani si clienti in intreaga lume. Lady Gaga, Beyonce, Bella Hadid, Cara Delevingne sau Katy Perry sunt doar cateva din marile nume care au fost zarite purtand perechi de pantofi din colectiile Jimmy Choo, cu ocazia unor evenimente importante. La ora actuala, este unul dintre cele mai populare branduri de pantofi, stand pe acelasi „hall of fame” cu Christian Louboutin, Manolo Blahnik sau Louis Vuitton.
In timp ce Jimmy Choo a fost propulsata in industria modei, si a inceput sa aiba din ce in ce mai mult succes, a intrat in atentia brandului Michael Kors, care are aproape toate ramurile din fashion bine dezvoltate, mai putin ramura pantofilor. Aceasta achizitie va oferi brandului Michael Kors posibilitatea de a se intinde pe plan international pe piata pantofilor de lux.
Gurile rele care au observat tendinta de „prabusire” a brandului Michael Kors, spun ca aceasta aditie este menita sa readuca pe linia de plutire ideea de exclusivitatea brandului, deoarece, in ultimii 3 ani, Michael Kors a pierdut din statementul de „lux” si a ajuns un brand comercial, care se gasea inclusiv pe rafturile retailerilor din mall-uri. De aceea, anterior deciziei de achizitie a acestui brand, casa de moda Michael Kors si-a setat ca tinta recreerea unei companii internationale de lux, idee pe care spera sa o implementeze cat de curand atat in mintea consumatorilor, cat si in cea a criticilor.
Insusi Michael Kors a declarat ca „admira stilul glamoros si natura de trend-setter a brandului Jimmy Choo” si cu siguranta spera la o colaborare care, mai mult ca sigur, va lasa intreaga lume muta de uimire la urmatoarele prezentari. Asteptam cu mare nerabdare viitoarele colectii si prezentari ale celor doua mari nume!
Esti fana Michael Kors sau Jimmy Choo? Alege produsele brandurilor tale preferate de aici si aici.
Articol scris de: Alexandra Rizoiu