K-Beauty cucerește America: de la skincare la păr, corp și chiar igienă dentară

K-Beauty cucerește America: de la skincare la păr, corp și chiar igienă dentară


La SOLE, în calitate de autoritate K-beauty în România, urmărim îndeaproape evoluția trendurilor internaționale. Iar veștile sunt entuziasmante: frumusețea coreeană domină piața din SUA și s-a extins mult dincolo de simplele măști de față sau BB cream-uri. În primele luni ale lui 2024, Coreea de Sud a devenit cel mai mare exportator de cosmetice în SUA, depășind chiar Franța, cu exporturi de $477,1 milioane – un salt datorat popularității rutinelor coreene axate pe ingrediente naturale și regimuri multi-step . Practic, K-beauty a trecut de la un fenomen de nișă la un curent mainstream și se află într-un “al doilea val” al succesului său global . Mai mult, reputația sa de inovație și încredere nu mai este rezervată doar pentru îngrijirea tenului, ci se extinde exponențial spre categorii ca păr, corp, machiaj, protecție solară, dermato-cosmetice și chiar igiena dentară . Vă prezentăm în continuare trendurile fierbinți din SUA și modul în care brandurile K-beauty au ajuns să acopere toate aceste categorii. 🚀


Îngrijirea tenului (Skincare) – Fundamentul valului K-beauty


Nu este surprinzător că skincare-ul a stat la baza revoluției K-beauty. Ritualul în 10 pași, ingrediente exotice precum mucina de melc sau Centella Asiatica și ambalajele inovatoare au cucerit pasionatele de beauty din Occident încă din anii 2010. Astăzi, produsele coreene de îngrijire a pielii sunt omniprezente, iar consumatorii americani le adoră. De altfel, în 2024 Coreea de Sud a depășit Franța la cota de piață a importurilor cosmetice în SUA, grație preferinței pentru rutinele elaborate de îngrijire a tenului cu ingrediente naturale . Se estimează că veniturile K-beauty în America de Nord vor crește de la 3,8 miliarde USD în 2022 la aproape 10 miliarde USD până în 2032 – o dovadă clară a apetitului uriaș pentru produsele coreene. Iar retailerii mari precum Ulta includ tot mai multe branduri K-beauty de skincare pe rafturi, semn că fenomenul a devenit mainstream .

 

 

Printre brandurile de skincare coreene care s-au remarcat pe plan internațional și merită atenția ta se numără:


  • VT Cosmetics – renumit pentru linia sa Cica (bazată pe extractul reparator de Centella asiatica) și pentru colaborările inedite care au adus produsele coreene în lumina reflectoarelor globale. Recent, VT Cosmetics se numără printre brandurile introduse de Ulta pe piața americană, subliniind popularitatea sa crescândă .
  • Centellian24 – un brand derivat din industria farmaceutică coreeană, cunoscut pentru crema Madeca cu extract de Centella, supranumită “crema miraculoasă a tigrei” datorită proprietăților sale de regenerare. Centellian24 simbolizează accentul K-beauty pe îngrijire intensivă și vindecare a pielii cu ajutorul ingredientelor naturale asiatice.
  • PURITO – promotor al filosofiei “Clean Beauty”, oferă formule curate, minimaliste și prietenoase cu pielea sensibilă. Purito a câștigat încrederea comunității globale cu produse precum serul și crema cu centella fără parfum, bogate în antioxidanți. (În plus, brandul a arătat transparență și responsabilitate îmbunătățindu-și formulele de SPF după ce inițial au existat controverse legate de eficacitatea protecției solare – demonstrând astfel orientarea către calitate și încredere).
  • Mizon – unul dintre pionierii valului K-beauty, Mizon a adus faimosul Snail Repair Cream în rutina multor persoane din Occident. Cu peste 92% extract de melc, această cremă a stârnit senzație și a introdus conceptul de “mucină de melc” ca ingredient vedetă pentru hidratare și regenerare. Mizon rămâne un nume de referință, dovadă că inovațiile coreene devin adesea standarde de aur în skincare.
  • Some By Mi – îndrăgit mai ales de publicul tânăr, datorită produselor sale eficiente pentru ten acneic. Tonerul AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle a devenit viral pe rețele sociale datorită rezultatelor vizibile în curățarea porilor și netezirea texturii pielii. Brandul continuă să inoveze, extinzându-se și în alte subcategorii (de exemplu, un gel de duș cu acid salicilic pentru corp, laureat Best Body Wash într-un top Allure 2025 , semn că abordează problemele pielii în mod holistic).

 


Îngrijirea părului (Haircare) – Focus pe scalp și inovații coreene


Următorul teritoriu cucerit de K-beauty este îngrijirea părului. Dacă tradițional produsele occidentale se concentrează pe vârfurile deteriorate, abordarea coreeană începe de la rădăcină, punând accent pe sănătatea scalpului . Conceptul de “skincare pentru scalp” a luat amploare: esențe, ampoule, măști și exfolianți pentru pielea capului ajută la crearea unui mediu optim pentru creșterea unui păr des și puternic . Ingrediente naturale precum uleiul de rozmarin (demonstrat științific ca fiind la fel de eficient ca minoxidilul în stimularea creșterii părului ) sau extractele de mentă și ceai verde pentru calmarea scalpului sunt adesea incluse în formulele K-haircare. Această filosofie diferită a prins și la publicul din SUA, care începe să prioritizeze tratarea scalpului pentru a obține un păr frumos de durată. Raportul “Second Wave of K-Beauty” evidenția că tocmai categoria de îngrijire a părului (alături de body care) va fi motorul creșterii K-beauty pe viitor, transformând-o într-o soluție de frumusețe completă, nu doar orientată pe ten .


Exemple de branduri coreene de haircare care ridică standardele în domeniu:


  • Unove – considerat un adevărat lider pe piața internă din Coreea, a fost desemnat de 3 ani consecutiv brandul nr. 1 la îngrijirea părului în cadrul premiilor Olive Young (cel mai mare retailer beauty din Coreea) . Gama Unove se axează pe repararea părului foarte deteriorat, folosind 30 de tipuri de proteine și aminoacizi pentru a hrăni firul în profunzime . Produsele lor – precum masca tratament Deep Damage Treatment EX sau uleiul capilar cu mătase – oferă rezultate vizibile și au câștigat o bază loială de fani.
  • Dr.FORHAIR – brand cu ADN dermatologic, fondat în 2014, dedicat sănătății scalpului și combaterea căderii părului . Dezvoltă produse în colaborare cu specialiști în tricologie, precum șampoanele Folligen bogate în biotină și tonicurile pentru scalp cu mentol, menite să stimuleze circulația la nivelul rădăcinii. Dr.FORHAIR a dus expertiza clinică direct în băile consumatorilor, devenind un nume respectat în rândul celor care caută soluții eficiente pentru probleme capilare.
  • Ayunche – gama premium a gigantului Amorepacific pentru saloanele de lux , aduce un strop de rafinament profesional în rutina de acasă. Conceput de experții Amos Professional, Ayunche combină tehnologia de ultimă oră cu ingrediente sigure și sustenabile . Produsele lor emblematice, precum Pro Bond Enhancer (tratament pre-șampon pentru reconstrucția legăturilor din fir, similar ca concept cu Olaplex) sau șampoanele rebalansante pentru scalp, au câștigat aprecieri pentru capacitatea de a reda forța și elasticitatea părului degradat.

 


Îngrijirea corpului (Body Care) – “Glass skin” de la cap până-n picioare


Unul dintre cele mai interesante trenduri este extinderea conceptului de „piele de sticlă” (ten ultra-hidratat, neted și luminos) către îngrijirea corpului . De ce să ne oprim la față, când pielea de pe corp merită și ea răsfăț? Brandurile K-beauty aduc pentru corp aceeași inovație și atenție la detalii cu care ne-au obișnuit la skincare: loțiuni, creme, uleiuri și scrub-uri cu texturi senzoriale, ingrediente hrănitoare (uleiuri botanice, ceramide, extracte fermentate) și formule accesibile ca preț . “Cred cu tărie că frumusețea coreeană a devenit sinonimă cu inovația și încrederea, iar această reputație acum se extinde mult dincolo de îngrijirea feței, crescând exponențial în categoriile de îngrijire a părului, corpului și parfumeriei” afirmă Charlotte Cho, co-fondatoarea Soko Glam . Un element-cheie al produselor de body K-beauty este blândețea formulărilor: multe sunt hipoalergenice, fără parfum sau coloranți puternici, suficient de mild încât să fie folosite și de bebeluși sau pielea atopică . Astfel, consumatorii cu piele sensibilă din Occident au început să îndrăgească aceste opțiuni, găsind în ele o alternativă la produsele de masă, dar cu aceeași eficiență ca a dermatocosmeticelor.


Câteva branduri K-beauty de body care de urmărit îndeaproape:


  • PLU – specializat în exfoliante corporale, PLU a devenit faimos pentru scrub-urile sale pe bază de coajă de nucă californiană fin măcinată. Aceste particule ultra-fine netezesc pielea fără a o agresa, transformând dușul într-o experiență spa. Gama Perfumed Body Scrub include arome irezistibile (White Musk, Rose etc.) și ingrediente nutritive (miere Manuka, ulei de struguri) pentru o piele catifelată și parfumată. PLU exemplifică modul în care K-beauty aduce luxul accesibil în rutina de îngrijire a corpului de acasă.
  • Luvum – un brand emergent, creat de influencerița Yoomi Kim, care propune o linie versatilă de îngrijire pentru întreg corpul. Deși inițial axat pe skincare facial, Luvum promovează conceptul de “slow aging” pentru piele sănătoasă și puternică din cap până-n picioare. Produsele lor folosesc ingrediente unice (complexe vegetale, colagen fito, extract de bambus și acid hialuronic) și pot fi integrate ușor atât în rutina feței, cât și a corpului. Filosofia Luvum este cea a îngrijirii holistice, unde consecvența și blândețea dau rezultate pe termen lung.
  • Skybottle – un brand de lifestyle fragrance care leagă îngrijirea pielii de arta parfumeriei. Skybottle a cucerit publicul din Coreea cu aromele sale memorabile, pe care le încorporează în loțiuni de corp, creme de mâini și mist-uri parfumate . Cu parfumuri rafinate precum White Rose sau Morning Rain, aceste produse transformă rutina zilnică într-un ritual de răsfăț olfactiv. Practic, Skybottle aduce un plus de lux și emoție – pielea nu doar că devine mai fină și hidratată, dar este învăluită într-un parfum subtil de lungă durată. Pentru cei care apreciază detaliile, Skybottle dovedește că K-beauty înseamnă și experiență senzorială, nu doar eficacitate.



Machiaj (Makeup) – Al doilea val K-beauty și frumusețea incluzivă


După ce a revoluționat îngrijirea pielii, valul coreean a început să aibă un impact major și în lumea machiajului. Vorbim de o schimbare de paradigmă: de la formule grele cu acoperire maximă, la texturi lejere, finish-uri naturale și produse hibride makeup-skincare. În 2023-2024, marii retaileri americani au început să aducă branduri de machiaj K-beauty în magazine – spre exemplu, Ulta Beauty a listat nu mai puțin de 5 branduri noi de cosmetice coreene în 2025 (printre care TirTir, Kaja, Rom&nd), observând că formulele, texturile și ambalajele K-beauty sunt extrem de atractive și diferite de oferta obișnuită . Spre deosebire de alte trenduri care impun tehnici complicate (contouring intens, baking etc.), machiajul coreean propune un look alternativ, concentrat pe evidențierea trăsăturilor într-un mod proaspăt: ten luminos, buze blurate, obraji cu aspect natural de “flushed”. Un exemplu adoptat pe scară largă este efectul de buză estompată (blurred lip) obținut cu tinte coreene – un trend popularizat masiv pe TikTok și Pinterest și pe care multe branduri occidentale au început să îl copieze . De altfel, consumatoarele tinere sunt deschise către estetica de machiaj soft în stil K-pop/K-drama, preferând uneori acoperirea mai redusă și culorile mai temperate oferite de produsele coreene . Iar TikTok-ul are un rol uriaș în educarea publicului despre aceste noutăți, de la fonduri de ten cu SPF și ingrediente active, la corectoare verzi pentru roșeață sau stickere pentru acnee – toate inovații K-beauty la bază.


Să trecem în revistă câteva branduri de machiaj coreean care ilustrează această revoluție:


  • TirTir – relativ nou pe scena globală, TirTir a cunoscut o ascensiune fulminantă datorită cushion-ului său celebru “Mask Fit”, devenit viral pe rețelele de socializare. Renumit pentru acoperirea sa ușoară, dar cu efect de filtru (estompează porii și imperfecțiunile fără aspect încărcat), acest fond de ten cushion a consolidat reputația brandului. Nu întâmplător, TirTir a fost menționat de Ulta ca un brand “cunoscut pentru compactele cushion virale pe TikTok” atunci când i-au introdus produsele pe site . În plus, alte lansări TirTir – de la mist-urile de setare a machiajului, la cremele BB cu extracte fermentate – continuă să îmbine machiajul cu beneficiile skincare, fidel filosofiei K-beauty.
  • LAKA – un nume cu adevărat inovator pe piața de beauty, Laka este primul brand de makeup gender-neutral din Asia . Fondat în 2018, Laka a apărut ca răspuns la nevoia de incluziune și expresie liberă, propunând produse “pentru oricine, indiferent de gen”. Gama lor are un design minimalist, modern, și include nuanțe universale, complementare oricărui ton de piele. De exemplu, rujurile Fruity Glam Tint sau fardurile de pleoape Laka sunt apreciate pentru pigmentația subtilă și ușurința cu care pot fi folosite de oricine dorește un look fresh, unisex. Love And Kindness Artistry – acronimul din spatele numelui LAKA – reflectă misiunea brandului de a promova frumusețea ca pe un drept al tuturor, nu ca pe un privilegiu. Iar succesul său atât în Coreea, cât și în rândul comunității internaționale de beauty arată că direcția spre incluzivitate prinde aripi.
  • TFIT – acest brand îmbină perfect granița dintre makeup și îngrijire a pielii. Creat cu know-how-ul experților în regenerarea pielii, TFIT (prescurtare de la True Fit) dezvoltă produse de machiaj menite să evidențieze frumusețea naturală, nu să o mascheze . Un exemplu este baza de machiaj/verdeață TFIT care corectează roșeața în timp ce tratează tenul cu ingrediente calmante, sau pudra lor hidratantă care fixează machiajul fără aspect prăfos. Filosofia TFIT este orientată spre “healthy glow”, oferind consumatorilor încredere că machiajul nu le încarcă porii, ci din contra, contribuie la îngrijirea tenului pe termen lung. Pentru cei care iubesc un look minimalist și no-makeup makeup, TFIT devine rapid un brand favorit.
  • Black Rouge – dacă ați văzut vreodată pe Instagram acele buze degrade, cu centrul intens și marginile estompate delicat, probabil ați văzut în acțiune un produs Black Rouge. Acest brand sud-coreean a devenit faimos datorită rujurilor sale lichide tip tint, extrem de pigmentate dar și modulabile. Seria Air Fit Velvet Tint a fost un hit internațional – oferă culori vibrante (de la nuanțe de red velvet la mlbb – my lips but better), cu o textură ușoară ca aerul care nu usucă buzele. Caracteristic machiajului K-beauty, finish-ul este semi-mat catifelat, ideal pentru efectul de blur. Pe lângă tinte, Black Rouge a lansat și farduri sidefate, iluminatoare și eyeliner-uri în culori jucăușe, toate cu un raport calitate-preț excelent. Astăzi, comunitatea de beauty din SUA cunoaște tot mai bine aceste produse (influențate de recenziile pozitive de pe Reddit și TikTok), consolidând prezența Black Rouge ca un must-have pentru pasionații de K-makeup.



Protecție solară (SPF) – Formula coreeană cucerește prin textură


Protecția solară este un capitol unde K-beauty excelează atât de mult, încât a reușit să schimbe percepția multor consumatori occidentali despre cremele SPF. Uită de loțiunile greoaie, lipicioase și cu peliculă albă – crema solară coreeană este aproape invizibilă pe piele, cu texturi tip gel, esență sau lapte care se absorb rapid și zero white cast. De fapt, termenul “Korean sunscreen” a devenit unul dintre cei mai căutați pe Google în SUA în sfera beauty , semn că publicul asociază produsele SPF coreene cu performanța și eleganța. Un exemplu emblematic este Beauty of Joseon Relief Sun SPF50+ PA++++, care a devenit viral pe TikTok și Reddit pentru formula sa pe bază de orez și probiotice: această cremă oferă protecție UVA/UVB înaltă într-o textură atât de ușoară și hidratantă încât poate înlocui lejer o cremă de zi . Astfel de produse demonstrează ce pot face brandurile coreene: să împacheteze protecție solară ample în formule confortabile, care îmbunătățesc experiența utilizatorului (fără iritații, fără aspect gras). Nu e de mirare că șase din zece cele mai vizionate branduri de skincare pe TikTok sunt branduri K-beauty, multe datorită și segmentului de sunscreen inovator . Fie că vorbim de filtre de ultimă generație (pe care uneori Asia le adoptă înaintea Europei sau Americii) sau de adaosuri de ingrediente benefice pielii (niacinamide, centella, propolis în cremele de protecție), industria coreeană de SPF setează standarde înalte și determină brandurile vestice să își îmbunătățească propriile formule.


Iată câteva branduri coreene de produse solare care s-au remarcat și pe care le recomandăm pentru protecție eficientă și plăcută:


  • Skin1004 – cunoscut pentru utilizarea extractului de Centella Asiatica din Madagascar în toate produsele sale, acest brand a lansat unele dintre cele mai apreciate creme solare ale ultimilor ani. Madagascar Centella Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50 este un exemplu: combină proprietățile calmante ale centellei cu acid hialuronic pentru hidratare, totul într-un ser protector solar ultra-lejer. Fără îndoială, Skin1004 a demonstrat cum un produs SPF poate oferi și beneficii de skincare (calmare, anti-roșeață) în același timp.
  • Beauty of Joseon – un nume pe buzele tuturor (la propriu și la figurat) atunci când vine vorba de SPF. Relief Sun: Rice + Probiotics SPF 50+ PA++++ este crema care a cucerit internetul și a primit nenumărate review-uri laudative pentru că nu arată sau nu se simte ca un SPF obișnuit. Formula sa conține 30% extract de orez (bogat în vitamine și antioxidanți) și fermenti lactici care hrănesc pielea, oferind în același timp protecție solară ridicată. Fără urmă albă, fără parfum adăugat și fără alcool uscat, această cremă se potrivește practic oricui – și a stabilit un etalon pentru ceea ce înseamnă “sunscreen de calitate”. (De altfel, datorită cererii imense la nivel global, brandul a și creat o versiune reformulată conform standardelor FDA pentru piața americană, menținând totuși textura iubită de fani ).
  • Jumiso – un brand coreean indie care a intrat în atenție cu produsele sale de skincare vesele și eficiente, Jumiso oferă și soluții excelente pentru protecție solară. Jumiso WaterFull Hyaluronic Sunscreen SPF50 este adesea recomandat de pasionații K-beauty cu ten mixt sau uscat, datorită texturii sale asemănătoare cu o cremă ușoară hidratantă. Conține 7 forme de acid hialuronic și Madecassoside (derivat din centella) pentru a preveni deshidratarea pielii la soare. Rezultatul? Pielea rămâne confortabilă, plump, fără luciu gras – ceea ce încurajează utilizarea zilnică, așa cum și trebuie cu produsele SPF.
  • iUNIK – axat pe formulări minimaliste și accesibile, iUNIK nu putea să nu exceleze și la capitolul protecție solară. iUNIK Centella Calming Daily Sunscreen SPF50 este unul dintre cele mai iubite produse ale sale, combinând filtrele UV cu 49% extract de Centella pentru a proteja și calma simultan. Recenziile laudă lipsa completă a oricărui miros sau urme albe, ceea ce îl face ideal și pentru bărbați sau pentru a fi reaplicat peste zi. iUNIK demonstrează astfel că și brandurile tinere pot ține pasul cu giganții industriei, oferind consumatorilor formule pe cât de eficiente, pe atât de gentle și prietenoase cu pielea.


Dermato-cosmetice – Tehnologia farmaceutică made in Korea


Un aspect adesea trecut cu vederea de cei nefamiliarizați cu K-beauty este existența unei întregi game de produse dermato-cosmetice coreene, dezvoltate de companii farmaceutice sau de dermatologi renumiți. Da, K-beauty nu înseamnă doar măști haioase cu personaje sau ambalaje roz, ci și cercetare riguroasă pentru a trata probleme serioase ale pielii precum dermatita atopică, eczema, rozaceea sau acneea cronică. De altfel, Zeroid, unul dintre brandurile de top în acest segment, a fost desemnat #1 dermocosmetic în Coreea pentru peste un deceniu (conform Prunderground), dovadă a eficienței sale clinice. Aceste branduri pun accentul pe refacerea barierei cutanate, reducerea inflamației și siguranță maximă (fără ingrediente irritante), poziționându-se ca alternative la binecunoscutele branduri de dermato europene (gen CeraVe, Eucerin sau La Roche-Posay). În Occident, ele au început să fie descoperite în special de persoanele cu piele sensibilă, care caută formule avansate, adesea mai accesibile ca preț și cu acea notă de inovație tehnologică specific coreeană (de exemplu tehnologia MLE – Multi Lamellar Emulsion – patentată de Atopalm pentru a imita structura pielii sănătoase). Merită menționat că unele produse K-derm au primit și recunoaștere internațională: recent, crema pentru vergeturi de la Atopalm și uleiul de corp Derma:B au fost alese de editorii Allure SUA drept cele mai bune din categoria lor în 2025 , semn că eficacitatea lor e apreciată la cel mai înalt nivel.


Iată câteva branduri coreene de dermato-cosmetice de avut în vedere pentru cei cu nevoi speciale de îngrijire:


  • Atopalm – pionier în îngrijirea pielii foarte uscate și atopice, Atopalm a fost creat de un laborator coreean având în minte o soluție pentru dermatita severă a copiilor. Numele combină “ATO”(pieli atopică) și “PALM” (atingerea blândă a palmei), reflectând filosofia brandului . Formula lor emblematică, MLE (Multi-Lamellar Emulsion), stă la baza cremelor Atopalm și imita structura stratului lipidic al pielii, ajutând la o reparare rapidă și la menținerea hidratării. Atopalm Intensive Moisturizing Cream este un best-seller internațional pentru calmarea eczemei și a uscăciunii extreme. Iar gama s-a extins de la față și corp până la produse specifice (de exemplu, Atopalm Maternity Care Stretch Mark Cream – cremă antivergeturi pentru gravide, premiată de Allure ). În esență, Atopalm a demonstrat că poți avea produs medicinal eficient, ambalat totuși prietenos și fără prescripție, aducând alinare multor persoane cu piele reactivă.
  • Zeroid – parte din același grup cu Atopalm (NeoPharm), Zeroid este linia dermatologică folosită adesea în clinici și recomandată de medicii din Coreea. Dacă Atopalm e orientat spre publicul larg, Zeroid țintește cazurile mai dificile: au game precum Zeroid Soothing (pentru piele hipersensibilă, cu ingrediente anti-inflamatoare brevetate ), Zeroid Pimprove (pentru pielea acneică, cu acid salicilic și controloil) sau Dermanewal (pentru reparare post-tratament). Faptul că Zeroid a dominat piața dermato din Coreea arată nivelul de încredere în aceste produse. Printre favoritele fanilor se numără Zeroid Soothing Cream, o cremă fără cortizon care calmează instant iritațiile și mâncărimile (mulți părinți de copii cu dermatită atopică o consideră salvatoare). Așadar, Zeroid este exemplul perfect de “K-derma”, adică inovație științifică împletită cu know-how coreean în formularea de creme tratament.
  • CNP Laboratory – pentru iubitorii de skincare, CNP este un nume sonor, mai ales în Asia. Fondat de doi dermatologi renumiți (Dr. Cha și Dr. Park) care conduceau o clinică de dermatologie în Seul, CNP a luat naștere din dorința de a oferi pacienților îngrijire de calitate și acasă. Abordarea lor este una cosmeceutical, combinând ingrediente active testate clinic cu texturi plăcute. De exemplu, Propolis Energy Ampule – un ser concentrat cu propolis și vitamine – a devenit un produs cult pentru efectele sale antioxidante și de iluminare, comparat adesea cu serumurile occidentale de câteva ori mai scumpe. Alt hit este Invisible Peeling Booster, un exfoliant chimic blând, fără clătire, care reînnoiește pielea treptat (conținând PHA și extract de afine). CNP are și linii hydratante (Hydro Cera) sau anti-îmbătrânire (Omega Perfection), toate dezvoltate sub supraveghere medicală. Practic, cu CNP Laboratory ai încrederea că fiecare produs a fost gândit de un dermatolog care înțelege cu adevărat pielea – și de aceea brandul a trecut granițele Coreei, găsindu-și adepți și în SUA și Europa.
  • derma:B – parte din portofoliul gigantului AmorePacific, derma:B (scris adesea și Derma B) reprezintă răspunsul coreean la loțiunile de corp farmaceutice gen CeraVe. Conceptul este de hidratare intensivă și refacere a barierei cutanate pentru întreg corpul, cu formule sigure pentru toată familia. Derma:B Daily Moisture Body Lotion și varianta Intensive sunt produse fără parfum, cu uleiuri naturale (măsline, jojoba) și complex de ceramide – fiind atât de blânde încât au fost premiate și recomandate pentru pielea copiilor. Un alt produs popular este Derma:B Mild Moisture Body Wash, un gel de duș fără sulfați care nu usucă pielea. Faptul că Derma:B Daily Moisture Body Oil a fost ales cel mai bun ulei de corp de editorii Allure în 2025  confirmă performanța brandului și pe piața occidentală. Derma:B arată că și un produs esențial, cum e loțiunea de corp zilnică, poate beneficia de cercetare avansată și poate face diferența pentru pielea uscată sau sensibilă, la prețuri accesibile.



Igiena dentară high-tech – Aquapick și zâmbetul impecabil


În mod surprinzător pentru unii, influența K-beauty (sau mai bine zis K-care) a ajuns până și în domeniul igienei dentare. Dacă în vest gândul la produse coreene ne duce rar la periuțe de dinți, Coreea a investit masiv în tehnologia de îngrijire orală. Iar numele care se evidențiază este Aquapick – considerat brandul #1 la nivel global în soluții de igienă orală de tip duș bucal . Aquapick a dezvoltat irigatoare orale și periute sonice ultra-performante, care fac curățarea dinților și masarea gingiilor mult mai eficiente și mai plăcute. De pildă, Aquapick AQ-350 este un irigator cu 2.400 pulsuri de apă pe minut și tehnologie Auto-Start (pornire automată când atingi dinții), recomandat de Asociația Dentiștilor din Coreea . Astfel de dispozitive concurează direct cu brandurile americane (precum Waterpik), oferind adesea un design mai compact și un raport calitate-preț excelent. Pentru comunitatea SOLE care dorește un zâmbet la fel de strălucitor ca tenul, includerea brandurilor coreene precum Aquapick în rutină poate fi asul din mânecă: tehnologie avansată, design elegant și eficiență dovedită clinic, totul pentru un zâmbet sănătos. Faptul că Aquapick investește de peste 20 de ani în cercetare și deține #1 cotă de piață offline și online în Asia vorbește de la sine – nu e vorba de un gadget de moft, ci de un must-have pentru cei meticuloși cu sănătatea orală.

 


În concluzie, panorama K-beauty în 2025 este cu adevărat impresionantă. Din Statele Unite până în Europa, produsele de frumusețe coreene au devenit un etalon de calitate și inovație în aproape toate categoriile de beauty. Ceea ce a început cu creme BB și esențe pentru ten s-a transformat într-un ecosistem complet, unde poți avea o rutină 100% “made in Korea” pentru față, păr, corp, machiaj, protecție solară și chiar îngrijire orală. Și nu vorbim doar de hype trecător – datele de piață și interesul crescând al marilor retaileri americani arată că K-beauty “the craze that never goes away” (fenomenul care nu dispare niciodată) este aici pe termen lung . La SOLE, ne mândrim să fim parte din această poveste de succes, aducând în România brandurile care fac furori în SUA și Asia. 💖 Comunitatea SOLE.ro are astfel acces la cele mai proaspete trenduri și tehnologii K-beauty, iar rolul nostru – ca autoritate K-beauty locală – este să vă ghidăm prin această lume minunată a frumuseții coreene. Fie că ești un skincare addict pasionat de creme și seruri, fie că vrei să experimentezi un nou machiaj fresh sau să-ți revigorezi rutina de îngrijire a părului și corpului, porțile către universul K-beauty sunt larg deschise. Te invităm să descoperi și să te bucuri de aceste inovații – frumusețea coreeană a ajuns departe, iar acum te poate însoți și pe tine zi de zi, din cap până-n picioare! 🥰

Sperăm că articolul ți-a fost util și ți-a răspuns la toate întrebările legate de K-Beauty cucerește America: de la skincare la păr, corp și chiar igienă dentară. Dacă mai ai curiozități sau vrei să afli și alte lucruri interesante, scrie-ne oricând!